LumenXL.nl

LumenXL.nl

Welkom bij LumenXL. Stralende verlichting, snelle leveringen en een persoonlijke klantenservice. Gratis verzending vanaf €55,- en gratis retourneren. 50 dagen bedenktijd & achteraf betalen met Klarna. Bel ons of WhatsApp op nr: +31 (0) 85 773 19 06. Service: ma-vr tot 23.00u, weekend tot 17.00u.
9,4
Filter 4406 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 2278 met beschrijving

• Jay Michilsen
    Geverifieerde klant van LumenXL.nl

Geweldige service en goeie klantenservice!!

• Lantol
    Geverifieerde klant van LumenXL.nl

• Hoe beoordeel je LumenXL.nl?

• Ron Pakvis
    Geverifieerde klant van LumenXL.nl

Mooie lampen voor een scherpe prijs. Heb ook de

• Theo
    Geverifieerde klant van LumenXL.nl

Duidelijk omscrijving van het product. Snelle verzending en alles goed verpakt. Door domme pech sneuvelde een glas, gebeld , was op voorraad en de volgende dag was de vervanging hiervoor in huis,

• Arie Kraak
    Geverifieerde klant van LumenXL.nl

Snelle levering. Ik had wat problemen en die waren zo opgelost. 👍

• Margaretha
    Geverifieerde klant van LumenXL.nl

Snelle levering, in goede staat

• Miklos Szabo
    Geverifieerde klant van LumenXL.nl

Snelle levering. Supermooi licht!

• Maron De Bree
    Geverifieerde klant van LumenXL.nl

Goede service, snelle bezorging, snelle reactie op mail en vriendelijk personeel

• MICHAEL HALDERMANS
    Geverifieerde klant van LumenXL.nl

Ik had een verkeerd product besteld. Zeer behulpzaam met het zoeken van het juiste product. Het retourneren was geen probleem en kosteloos.

• Jan Ensing

Gevonden wat ik zocht

• P.A. de Vries

Snel geleverd

• Patricia B.
    Geverifieerde klant van LumenXL.nl

Het zonnepaneel werkt niet (aan-/uit-knop reageert niet). Dit gemeld bij de klantenservice. Reactie: kunt u een filmpje sturen van het bedieningspaneel.
    Belachelijk dat ik een filmpje moet sturen van een knop die niet werkt. Vooralsnog is het probleem niet opgelost. Waarom zo moeilijk doen?? Mijn oplossing is: retour sturen en een nieuwe bestellen. Ik ben benieuwd wanneer ik hier een reactie op krijg.

Antwoord van LumenXL.nl

Beste Patricia,

We betreuren het zeer dat je niet tevreden bent over je bestelling, we begrijpen dat dit niet fijn is.

Om een garantie claim te kunnen behandelen en het defect goed te kunnen begrijpen, hebben we altijd beeldmateriaal nodig. We kunnen ook eventueel de video doorsturen naar onze technische afdeling voor extra advies.

We zullen altijd voor een passende oplossing zorgen nadat zo veel mogelijk informatie hebben ontvangen over het defect, zodat we daarna voor het juiste advies of oplossing kunnen zorgen.

We kijken uit naar je reactie.

Team LumenXL.nl

• Cindy Roef

Mooie lamp, snelle service

• Jolanda Velders

Snel geleverd goed product

• Willy Bakkers
    Geverifieerde klant van LumenXL.nl

Mooie lampen, goede kwaliteit, snelle en efficiente levering!

• P.P. Vonken
    Geverifieerde klant van LumenXL.nl

Artikel wat ik besteld had werkte niet goed. Het contact via email ging erg goed. Zij reageerden snel. Artikel werd zonder problemen vervangen. Had het nieuwe artikel een dag later al binnen.
    Fijn contact en goede service !!

• Jos van Wijk
    Geverifieerde klant van LumenXL.nl

Snelle verzending en perfecte service!

• Bert Schafer

Prijs kwaliteit is prima